Безкоштовно з усіх номерів

Пн-Пт: 10:00 — 19:00

Сб: 11:00-17:00

Нд: Вихідний

0 800 21 999 1
русукр
Русский

Часті питання

Загальні питання
Як замовити товар, якого немає в наявності?

В даному випадку необхідно авторизуватися на сайті та клацнути на кнопку "Повідомити про надходження" на сторінці товару. Таким чином ми зможемо надіслати повідомлення на Вашу пошту, як тільки даний товар з'явиться в наявності.

Як скасувати замовлення?

Скасувати замовлення можна за телефоном 0800 21 999 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Які гарантії, що я отримаю оплачене замовлення?

Компанія Mr.Fix існує та працює з 2010 року. Наш сайт знаходиться на домені UA, що означає зареєстровану торгову марку на чинну юридичну особу. Сам бренд Mr.Fix™ зареєстровано у 2016 році.

Як відписатись від e-mail розсилки?

Відписатися від розсилки можна в особистому кабінеті (розділ "Підписка на новини") або у футері будь-якого листа нашої розсилки, натиснувши на кнопку "Відписатися".

s

Чи можу я придбати товар без попереднього замовлення?

Ви можете придбати товар без замовлення в одному з наших магазинів, якщо товар є в наявності на складі і не зарезервований на замовлення іншого клієнта.

Які переваги я отримую від реєстрації на сайті?

Реєстрація допоможе Вам:

  • заощадити свій час при оформленні замовлення, оскільки всі необхідні дані заповнюватимуться автоматично;
  • відстежити історію та статус замовлень;
  • додавати цікаві товари до списку бажань;
  • підписатися на розсилку новин та акційних пропозицій.
Чи може змінитись підсумкова вартість замовлення?

Товар резервується під замовлення на період до 2-х днів. Якщо у зазначений період Ви не забираєте замовлення, воно скасовується. У разі повторного замовлення вартість товару буде оновлена на актуальну в момент замовлення.

Чи є у вас програма обміну Trade-in?

Так, ця програма діє на певні моделі техніки Apple. Додаткова інформація: на сторінці Trade-in та за телефоном 0800 21 666 1 (безкоштовно з усіх номерів). Оцінку вартості пристрою можуть зробити у нашому магазині за адресою: Бессарабська пл. 9/1.

На яких умовах проводиться обмін по Trade-in?

Ми оцінюємо Ваш пристрій і якщо запропонована за нього ціна Вас влаштує, вартість замовлення з новим пристроєм зменшується на суму, яку ми запропонуємо за б/у девайс.

Що означає позначка (CPO)?

Техніка CPO від Apple – це офіційно відновлені телефони та інші гаджети, які були повернуті на завод Foxconn для відновлення після того, як було виявлено дефекти відповідно до гарантійних умов на офіційному сервісі Apple Store. Вони отримують новий корпус, батарею та інші оригінальні деталі, які були проблемними, і проходять тестування перед продажем у різних країнах із уцінкою та позначкою CPO. Таким чином вони комплектуються оригінальними аксесуарами і нічим не відрізняються від нових гаджетів, крім коробки, яка виконана в білому кольорі без зображень і має напис "Certified Pre-Owned". На такі пристрої Apple надає 1 рік гарантії, як і нові пристрої. Якщо у вас є інші питання, будь ласка, не соромтеся запитувати.

Доставка
Які існують способи доставки замовлень по Києву?

В межах Києва доставка здійснюється кур'єром.

Вартість доставки - 200 грн, пріорітетна доставка - 500 грн.

Також, Ви можете забрати замовлення в магазині:

Зверніть увагу, що кур'єр доставляє замовлення до під'їзду (шлагбаум, парадного входу). Товар видається кур'єром в автомобілі.

Які існують способи доставки замовлень по Україні?

Доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта".

Де я можу дізнатися вартість доставки Новою Поштою?

При оформленні замовлення на нашому сайті, вартість доставки розраховується та відображається автоматично (згідно з тарифами НП). З актуальними тарифами можна ознайомитись на сайті Нової Пошти.

В який час кур'єр здійснює доставку по Києву?

Термін доставки по Києву в робочі дні з 10:00 до 18:00, субота або святкові дні з 11:00 до 16:00. В неділю доставка не здійснюється.

Чи здійснюється доставка до квартири?

Кур'єр доставляє замовлення лише до під'їзду (шлагбауму, парадного входу). Товар видається кур'єром в автомобілі.

Чи може інша людина забрати моє замовлення з відділення Нової Пошти, якщо у мене немає такої можливості?

Може лише у тому випадку, якщо він надасть оригінал Вашого паспорта у відділенні НП. За відсутності такої можливості Вам необхідно переоформити замовлення. Протягом 1 робочого дня доставка буде переоформлена на іншу людину і вона зможе забрати замовлення.

Як швидко я можу забрати замовлення на самовивіз?

У разі оформлення замовлення до 11:00 - товар чекатиме на вас того ж дня*. При оформленні після 11:00 – наступного дня.

*За наявності товару на складі

Які терміни доставки по Україні?

Ми завжди намагаємося надіслати товар у найкоротші терміни. Але підсумкові терміни доставки залежать від кур'єрської служби НП, і залежно від регіону доставки можуть становити: від 1 до 3 робочих днів. З точними термінами доставки Ви можете ознайомитись тут.

Чи можу я забрати замовлення з точки видачі? Що для цього потрібно?

Ви можете забрати замовлення в магазині:

Для отримання замовлення потрібен номер Вашого замовлення, який приходить в СМС при підтвердженні Вами замовлення.

Скільки днів замовлення знаходиться у пункті видачі НП?

Протягом 5-ти робочих днів з урахуванням дня надходження до відділення НП.

Оплата
Які існують способи оплати замовлення?

У разі доставки замовлення кур'єром Ви можете розрахуватися готівкою. При отриманні замовлення в одному з наших магазинів Ви можете розрахуватися готівкою. Також можна попередньо оплатити замовлення під час оформлення на сайті.

Що таке сервісний збір?

Сервісний збір – це вартість послуг банку за переведення безготівкових коштів на наш розрахунковий рахунок.

Могу ли я приобрести товар в розстрочку/кредит?

Так, Ви можете придбати товар у кредит на нашому сайті, натиснувши на кнопку "Купити в кредит" на сторінці товару.

Яка процедура оформлення кредиту?

Для оформлення кредиту Вам необхідно натиснути на кнопку "Купити в кредит" на сторінці товару. Після заповнення форми на оформлення кредиту з Вами зв'яжеться кредитний спеціаліст та надасть всю інформацію.

Повернення товару
Чи можу я повернути придбаний товар?

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" обмін або повернення нового товару здійснюється протягом 14 днів після покупки (без урахування дня покупки).

Обміну/поверненню підлягає новий товар:
  • у якого збережено товарний вигляд;
  • який не був у використанні та не містить слідів експлуатації (потертостей, подряпин, тріщин, сколів);
  • у якого не порушена цілісність заводського пакування, ярликів, пломб.
Як мені повернути придбаний товар, якщо я в іншому місті?

Якщо ви знаходитесь в іншому місті, Вам необхідно надіслати товар кур'єрською службою «Нова Пошта». Подробиці пересилання Ви можете уточнити за тел. 0800 21666 1 (безкоштовно з усіх номерів). Умови обміну або повернення товару вказані вище, а також у розділі "Гарантія та повернення" на нашому сайті.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування чи повернення товару?

Якщо Вам необхідно повернути товар або якщо товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися в наш Сервісний центр - 0800 21 666 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Чи можу я звернутися до вашого Сервісного центру, якщо на товар закінчилася гарантія?

Так можете. Наш Сервісний центр здійснює післягарантійне та негарантійне обслуговування. З послугами та цінами на ремонт Ви можете ознайомитись на сайті Сервісного центру, а також за тел. 0800 21666 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Більш детально з процедурою повернення та гарантійного обслуговування товару Ви можете ознайомитись тут.