Безкоштовно з усіх номерів

Пн-Пт: 10:00 — 19:00

Сб: 11:00-16:00

Нд: Вихідний

0 800 21 999 1
русукр
Русский

Часті питання

Загальні питання
Як замовити товар, якого немає в наявності?

В даному випадку необхідно авторизуватися на сайті та клацнути на кнопку "Повідомити про надходження" на сторінці товару. Таким чином ми зможемо надіслати повідомлення на Вашу пошту, як тільки даний товар з'явиться в наявності.

Як скасувати замовлення?

Скасувати замовлення можна за телефоном 0800 21 999 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Які гарантії, що я отримаю оплачене замовлення?

Компанія Mr.Fix існує та працює з 2010 року. Наш сайт знаходиться на домені UA, що означає зареєстровану торгову марку на чинну юридичну особу. Сам бренд Mr.Fix™ зареєстровано у 2016 році.

Як відписатись від e-mail розсилки?

Відписатися від розсилки можна в особистому кабінеті (розділ "Підписка на новини") або у футері будь-якого листа нашої розсилки, натиснувши на кнопку "Відписатися".

s

Чи можу я придбати товар без попереднього замовлення?

Ви можете придбати товар без замовлення в одному з наших магазинів, якщо товар є в наявності на складі і не зарезервований на замовлення іншого клієнта.

Які переваги я отримую від реєстрації на сайті?

Реєстрація допоможе Вам:

  • заощадити свій час при оформленні замовлення, оскільки всі необхідні дані заповнюватимуться автоматично;
  • відстежити історію та статус замовлень;
  • додавати цікаві товари до списку бажань;
  • підписатися на розсилку новин та акційних пропозицій.
Чи може змінитись підсумкова вартість замовлення?

Товар резервується під замовлення на період до 3-х днів. Якщо у зазначений період Ви не забираєте замовлення, воно скасовується. У разі повторного замовлення вартість товару буде оновлена на актуальну в момент замовлення.

Чи є у вас програма обміну Trade-in?

Так, ця програма діє на певні моделі техніки Apple. Додаткова інформація: на сторінці Trade-in та за телефоном 0800 21 666 1 (безкоштовно з усіх номерів). Оцінку вартості пристрою можуть зробити у нашому магазині за адресою: Бессарабська пл. 9/1.

На яких умовах проводиться обмін по Trade-in?

Ми оцінюємо Ваш пристрій і якщо запропонована за нього ціна Вас влаштує, вартість замовлення з новим пристроєм зменшується на суму, яку ми запропонуємо за б/у девайс.

Доставка
Які існують способи доставки замовлень по Києву?

В межах Києва доставка здійснюється кур'єром.

Вартість доставки при замовленні на суму понад 5000 грн – безкоштовна. Якщо сума замовлення менше 5000 грн., вартість доставки - 100 грн.

Також, Ви можете забрати замовлення в одному з магазинів:

Зверніть увагу, що кур'єр доставляє замовлення до під'їзду (шлагбаум, парадного входу). Товар видається кур'єром в автомобілі.

Які існують способи доставки замовлень по Україні?

Доставка замовлень по Україні здійснюється кур'єрською службою "Нова Пошта".

Чи можлива доставка з післяплатою?

Відправлення замовлення з післяплатою можливе тільки при купівлі товарів на суму до 1500,00 грн. Інші покупки попередньо оплачуються.

Чи потрібно мені щось доплачувати у разі відправлення замовлення з післяплатою?

Вартість замовлення, яка вказана під час підтвердження, є остаточною. Додаткова плата за пересилання коштів при післяоплаті з Вашого боку не потрібна.

Де я можу дізнатися вартість доставки Новою Поштою?

При оформленні замовлення на нашому сайті, вартість доставки розраховується та відображається автоматично (згідно з тарифами НП). З актуальними тарифами можна ознайомитись на сайті Нової Пошти.

В який час кур'єр здійснює доставку по Києву?

Термін доставки по Києву в робочі дні з 10:00 до 20:00, субота або святкові дні з 11:00 до 18:00. В неділю доставка не здійснюється.

Чи здійснюється доставка до квартири?

Кур'єр доставляє замовлення лише до під'їзду (шлагбауму, парадного входу). Товар видається кур'єром в автомобілі.

Чи може інша людина забрати моє замовлення з відділення Нової Пошти, якщо у мене немає такої можливості?

Може лише у тому випадку, якщо він надасть оригінал Вашого паспорта у відділенні НП. За відсутності такої можливості Вам необхідно переоформити замовлення. Протягом 1 робочого дня доставка буде переоформлена на іншу людину і вона зможе забрати замовлення.

Як швидко я можу забрати замовлення на самовивіз?

У разі оформлення замовлення до 11:00 - товар чекатиме на вас того ж дня*. При оформленні після 11:00 – наступного дня.

*За наявності товару на складі

Які терміни доставки по Україні?

Ми завжди намагаємося надіслати товар у найкоротші терміни. Але підсумкові терміни доставки залежать від кур'єрської служби НП, і залежно від регіону доставки можуть становити: від 1 до 3 робочих днів. З точними термінами доставки Ви можете ознайомитись тут.

Чи можу я забрати замовлення з точки видачі? Що для цього потрібно?

Ви можете забрати замовлення в одному з магазинів:

Для отримання замовлення потрібен номер Вашого замовлення, який приходить в СМС при підтвердженні Вами замовлення.

Скільки днів замовлення знаходиться у пункті видачі НП?

Протягом 5-ти робочих днів з урахуванням дня надходження до відділення НП.

Оплата
Які існують способи оплати замовлення?

У разі доставки замовлення кур'єром Ви можете розрахуватися готівкою. При отриманні замовлення в одному з наших магазинів Ви можете розрахуватися готівкою. Також можна попередньо оплатити замовлення під час оформлення на сайті (сервісний збір 4.2%).

Що таке сервісний збір?

Сервісний збір – це вартість послуг банку за переведення безготівкових коштів на наш розрахунковий рахунок.

Могу ли я приобрести товар в розстрочку/кредит?

Так, Ви можете придбати товар у кредит на нашому сайті, натиснувши на кнопку "Купити в кредит" на сторінці товару.

Яка процедура оформлення кредиту?

Для оформлення кредиту Вам необхідно натиснути на кнопку "Купити в кредит" на сторінці товару. Після заповнення форми на оформлення кредиту з Вами зв'яжеться кредитний спеціаліст та надасть всю інформацію.

Повернення товару
Чи можу я повернути придбаний товар?

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" обмін або повернення нового товару здійснюється протягом 14 днів після покупки (без урахування дня покупки).

Обміну/поверненню підлягає новий товар:
  • у якого збережено товарний вигляд;
  • який не був у використанні та не містить слідів експлуатації (потертостей, подряпин, тріщин, сколів);
  • у якого не порушена цілісність заводського пакування, ярликів, пломб.
Як мені повернути придбаний товар, якщо я в іншому місті?

Якщо ви знаходитесь в іншому місті, Вам необхідно надіслати товар кур'єрською службою «Нова Пошта». Подробиці пересилання Ви можете уточнити за тел. 0800 21666 1 (безкоштовно з усіх номерів). Умови обміну або повернення товару вказані вище, а також у розділі "Гарантія та повернення" на нашому сайті.

Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування чи повернення товару?

Якщо Вам необхідно повернути товар або якщо товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо Вас звернутися в наш Сервісний центр - 0800 21 666 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Чи можу я звернутися до вашого Сервісного центру, якщо на товар закінчилася гарантія?

Так можете. Наш Сервісний центр здійснює післягарантійне та негарантійне обслуговування. З послугами та цінами на ремонт Ви можете ознайомитись на сайті Сервісного центру, а також за тел. 0800 21666 1 (безкоштовно з усіх номерів).

Більш детально з процедурою повернення та гарантійного обслуговування товару Ви можете ознайомитись тут.